Krarup Friskole, Intranet

Vigtigt!
Alle forældre skal registrere sig ifølge nedenstående, også dem det tidligere har været registreret, da det er en helt ny side.

Der er i øjeblikket ikke noget på siden men det kommer snarest, siden kommer til at indeholde lektier, og elevliste samt praktiske oplysninger der ikke er offentlig tilgængelige.

log ind for børnene laver jeg selv senere (det bliver det samme som deres logind på skolens computere)

Lærerne på skolen bedes også registrere sig og skrive lærer i feltet børn

Kære Forældre og Elever på Krarup Friskole

Skolen har fået ny webside, websiden er brugerstyret, så  i som forældre vil kunne se uge og månedsbreve, og senere andre praktiske oplysninger som forældrene har brug for.

Derfor er det nødvendigt i for at få det fulde udbytte af siden registrerer jer. Oplysningerne som i sender vil på ingen måde blive videregivet, og når i er registreret har i selv mulighed for at ændre jeres brugerkode, den nye brugerkode er ikke synlig for nogen.

Når i er logget ind som forældre kommer der en forældremenu til syne.

NB. der kan kun oprettes et login pr. E mail adresse

Eksempel på brugernavn: paj123  (må ikke være det samme som adgangskode)

Eksempel på adgangskode: pal987 (må ikke være det samme som brugernavn)

adgangskoden skal bestå af både tal og bogstaver, minimum seks tegn og ikke æ ø å

Udfyld venligst nedenstående formular, oplysningerne bliver sendt til Palle (Rikkes far)

m.v.h. Palle

De med * markerede felter skal udfyldes.

Registrering Krarup Friskole
Navn: (*)